daar gaan we dan - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Ina en Johan Duinkerken - WaarBenJij.nu daar gaan we dan - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Ina en Johan Duinkerken - WaarBenJij.nu

daar gaan we dan

Blijf op de hoogte en volg Ina en Johan

26 Augustus 2013 | Nederland, Schiphol

Vroeg op gestaan, Floris heeft ons met de auto naar Schiphol gebracht. Fietsen op Schiphol in de meegebrachte fietsdozen gestopt. Erg grote pakketen. Op de kar zijn ze erg breed en het past niet altijd tussen alle paaltjes door. Benieuwd of ze zulke grote dozen accepteren.
Gelukkig wel ze hebben een aparte innamebalie voor grote spullen. Werkt goed.
Bij de douane krijg mijn laptop extra aandacht moest 2 keer door de scan enwerd open gemaakt.
Komt waarschijnlijk omdat Windows op een Apple staat. Maar het was uiteindelijk goed.
Nu zitten we te wachten voor het boarden. Om 600 vertrekken we.
Wel benieuwd of straks in girona alles, fietsen, flightbags en wij weer bij elkaar komen. We hebben in ieder geval nu al elkaar en dat is het belangrijkste.

• 26 Augustus 2013 - 15:44

Dorothee:

hoi!!
    Wat een verrassing om je reisverhaal te ontvangen! Ga je me nu 4 weken lang gek maken met allerlei avonturen, sangria drinken ,luieren en dat soort verhalen? Dat red ik niet hoor!!
    Maar enfin, geniet er samen maar van, geen brokken maken en heerlijk bijkomen van alle dagelijkse perikelen!! Ik let wel op de bewoners ;)

Groetjes, Dorothée