Voorbereiden voor vertrek - Reisverslag uit Nijkerk, Nederland van Ina en Johan Duinkerken - WaarBenJij.nu Voorbereiden voor vertrek - Reisverslag uit Nijkerk, Nederland van Ina en Johan Duinkerken - WaarBenJij.nu

Voorbereiden voor vertrek

Blijf op de hoogte en volg Ina en Johan

24 Augustus 2013 | Nederland, Nijkerk

Vandaag alle voorbereidngen voor het vertrek genomen:
Na de vervelende ervaring vorig jaar op het vliegveld van Sevilla met het inpakken van de fietsen gaan wij hiet jaar mede omdat wij via Schiphol gaan, onze fietsen in fietsdozen verpakken.

Voor de fietsvakantie hebben we per persoon 2 grote fietstassen achter en 2 kleine fietstassen aan het voorweil.
Alles wat wij meenemen moet dus in deze tassen passen.
Per tas hebben we een item: 1 tas kleren Ina, 1 tas kleren Johan, 1 tas met slaapspullen, 1 tas met vampingspullen, de kleine fietstasje gebruiken we voor kookspullen en fietsraperatiespullen. 1 tas met 2 opvouwbare stoeltjes en de laatste kleine tas gebruiken wij voor diverse etenswaren welke wij onderweg kopen/gebruiken.
En dan is er nog de tent.

Voor het vervoer tijdens het vliegen hebben wij 2 zogenaamde flightbags. Dit zijn grote nylon tassen. In deze 2 grote nylon tassen verdelen wij de 8 tassen en de tent. Dit omdat je bij de vlucht altijd maar 1 max. 2 tassen per persoon mee mag nemen. Zo hebben wij 1 tas per persoon. Deze tas mag niet zwaarder dan 15 kilo zijn. Dat is al tijd goed opletten. Het is maar goed ook dat deze limiet van 15 KG er is want wij moeten namelijk al deze spullen ook 3 welen op onze fietstocht meenemen.

• 24 Augustus 2013 - 19:18

Greet En Jan:

ola viageros,

ja, een goed begin is het halve werk en zeker de moeite waard gebleken.
    nog maar 2 nachtjes slapen en dan begint het volgende grote fietsavontuur.
    leuk om jullie ook op deze trip zo te kunnen volgen; we kijken uit naar jullie verslagen en foto's.
    buen viaje y vaya con Dios.

nos vemos, Greet y Jan

• 24 Augustus 2013 - 21:14

HA Van Roemburg & Co.:

Eerst nog even een afscheidsborreltje in Pu. We hebben Julio in afwachting van jullie komst al op spotify opgezocht. Verder kennen we niet zoveel Spanjaarden, hi,hi. Nadal, maar die zingt geloof ik niet, misschien onder de douche als hij weer eens gewonnen heeft. Wij vinden het ook leuk om jullie weer te volgen, als je tenminste je laptop niet in de trein laat liggen. Maar een treinrit zit deze keer niet in het programma hè? Misschien ook maar beter. Geniet weer van jullie trip, gaat vast lukken! Dikke knuffel, Henk en Co.

• 24 Augustus 2013 - 22:37

Janny:

Heel fijne vakantie en mooie tochten, wij gaan jullie volgen. Liefs Jasper en Janny.

• 25 Augustus 2013 - 18:06

Bert:

Mooi. Hoop dat de fietsen op Defour passen. Veel plezier en blijven schrijven. De 2de boek vakantie is altijd leuk.