Tegenvaller - Reisverslag uit Warburg, Duitsland van Ina en Johan Duinkerken - WaarBenJij.nu Tegenvaller - Reisverslag uit Warburg, Duitsland van Ina en Johan Duinkerken - WaarBenJij.nu

Tegenvaller

Blijf op de hoogte en volg Ina en Johan

17 Juli 2018 | Duitsland, Warburg

Ina heft afgelopen nacht erg, erg slecht geslapen. Heel veel hoesten, koorts en pijn ter hoogte van haar rechterborst. Ze voelt zich echt niet goed. Gelukkig zitten wij op een camping in een redelijke plaats met een aller aardigste en behulpzame campingeigenaresse.
Wij zijn naar het ziekenhuis gegaan en daar hebben ze ina goed onderzocht en blijkt dat ze longontsteking heeft. In Duitsland is het normaal dat je bij een longontsteking 3-4 dagen in het ziekenhuis blijft n de antibiotica via en infuus toegediend krijgt. Ina ziet het niet zo zitten om 3 dagen alleen in het ziekenhuis te blijven, ik kan wel veel bij haar zijn maar zal toch voor mijn eigen eten moeten zorgen en op de camping gaan slapen. Na overleg met de ober-artz krijgt ina een tabletten kuur van 7 dagen en mag ze deze thuis/op de camping gebruiken.
Karin, de zeer behulpzame campingdame kom ons met de auto van het ziekenhuis ophalen. Ze biedt aan dat wij bij haar in huis mogen slapen zodat ina beter kan uitzieken. Ina ligt lekker buiten de tent op een matje en gaat de nacht in de tent doorbrengen. Het is gelukkig lekker n warm weer.
Wij zullen een aantal dagen op deze camping blijven zodat Ina kan uitzieken en weer kan aansterken.
Wij overwegen zelfs om naar huis te gaan en ina goed rust te geven zodat de longontsteking goed kan genezen, duurt namelijk zeker en week.

• 18 Juli 2018 - 06:46

Hermien Van Duinkerken:

Och wat een vervelend nieuws. Heel veel sterkte en wordt maar snel weer beter.

Groetjes Hermien

• 18 Juli 2018 - 07:08

Danielle:

Hallo Johan en Ina, met veel plezier volgen wij weer jullie fiets belevenissen. Ik vind het altijd maar weer heel stoer. Nu krijgt het opeens een hele andere wending. Wat naar Ina een longontsteking. Ziek maar heel goed uit en onderschat het niet hoor! Echt balen voor jullie.
    Beterschap en sterkte voor jullie. Liefs van John en Daan

• 18 Juli 2018 - 07:54

Dorothee:

Ach wat is dat een tegenvaller!!! Dat was niet de bedoeling...zo'n " spaak" in de wielen!
    Toch de tijd nemen om goed uit te zieken hoor Ien, laat je niet opjagen door te veel willen zeg maar!
    Beterschap en liefs van mij.

• 18 Juli 2018 - 08:16

Betty:

Lieve Ina,

Dat is even schrikken, wat vervelend voor je(jullie). Ziek alsjeblieft goed uit, en neem je rust, hoop dat je gauw op mag knappen, en we horen wel of dat daar is of thuis. Sterkte.

Dikke knuffel van Betje

• 18 Juli 2018 - 10:04

Jasper :

Wat jammer nou! Jullie hadden je er zo op verheugd maar dit is dan een tegenvaller. Ina beterschap en Johan zorg goed voor haar maar dat is je wel toevertrouwd.

Jasper