Nog veel meer klimmen - Reisverslag uit Montefrío, Spanje van Ina en Johan Duinkerken - WaarBenJij.nu Nog veel meer klimmen - Reisverslag uit Montefrío, Spanje van Ina en Johan Duinkerken - WaarBenJij.nu

Nog veel meer klimmen

Door: Ina

Blijf op de hoogte en volg Ina en Johan

21 Mei 2012 | Spanje, Montefrío

Gister weer op tijd ons boeltje gepakt en toen ontbeten. Ontbijt stelt hier weinig voor; (altijd lekkere)koffie en geroosterde pistoletjes met jam. We kregen een pot waar we nog net het laatste restje uit konden nemen maar voor een tweede broodje niet meer hadden, dit moest dus eerst even aan de overkant bij de supermarkt gehaald worden (slof,slof, daar kwam onze oude huisbaas weer aan).We hebben deze dag veel geklommen en dat betekend heftig werken maar ook zoooooooo mooooooooi ! Het laatste stuk viel tegen want we dachten dat we eindelijk aan de top waren en toen moesten we toch nog een stuk verder.(waarschijnlijk het hoogste punt van deze vakantie 1065 mtr.) Even later ging het loeihard naar beneden en het was maar goed dat we niet vanaf die kant gekomen waren want dat was niet te doen geweest. Het weer zat mee (zonnetje/wolkje 20 gr.) en af en toe hadden we een windje in de rug wat zeker wel hielp bij het klimmen. Pas laat (17.30 uur) aangekomen bij Hotel en ’s avonds hebben we erg moeten zoeken naar wat te eten omdat alles (ook het restaurant v/h hotel) dicht was op maandag. Ook vanavond weer om 23.oo uur naar bed (eerder is ons tot op heden niet gelukt) en de bedden waren heerlijk ! (en heel breed).