Bailleux -> Laon - Reisverslag uit Laon, Frankrijk van Ina en Johan Duinkerken - WaarBenJij.nu Bailleux -> Laon - Reisverslag uit Laon, Frankrijk van Ina en Johan Duinkerken - WaarBenJij.nu

Bailleux -> Laon

Door: ina

Blijf op de hoogte en volg Ina en Johan

21 Juli 2009 | Frankrijk, Laon

Vandaag gaan wij Frankrijk in.

:SMS update:: 21 juli 2009 :
8.30 vertrokken.het is een prachtige zomerse dag.we fietsen door een heuvelachtig landschap,dus continu klimmen en dalen.het is hier erg mooi.weilanden,graanvelden,bossen en kleine gehuchtjes.echt genieten

:SMS update:: 21 juli 2009 :
17.45 aangekomen in laon,een grote stad en ons hotel staat in het centrum.we zijn moe en bezweet aangekomen want het was een pittige dag.veel klimmetjes in de brandende zon en de hele dag weer zij-tegenwind.het laatste stuk voerde dwars door uitgestrekte graanvelden zodat de wind het ons niet makkelijk maakte.deze dag 86 km gefietst en in totaal nu 509. We schieten al aardig op en elke dag is weer mooi en leuk.ook is het iedere keer weer een verrassing waar en hoe we overnachten.gaan zo weer genieten van een heerlijk koude rose en lekker eten.

• 21 Juli 2009 - 16:13

Peter En Miranda:

Hoi Janna (en ook de andere dame's). Slechte bedden heb ik gelezen. Dit kan nooit aan Janna gelegen hebben. Volgens Ge heeft ze maatje 68!! (of is het nu 38?). Sprinten jullie zondag nog mee met Hushoved? Veel succes nog verder.
    groeten, Peter en Miranda

• 21 Juli 2009 - 17:17

Johan:

Top, ik ben trots op jullie.

• 21 Juli 2009 - 19:43

Rob En Marie:

Hoi Janna en de andere kanjers,
    Leuk om jullie ervaringen te lezen. Het lijkt me een gezellige boel. Kan me er iets bij voorstellen toen je door het bed ging. Donderdag zal ik even naar jullie zwaaien. Yvette en ik zijn dan nml.ook een uurtje in Parijs. Net te kort om samen even een koud rosétje samen te drinken.. doen we een andere keer wel weer. Nog veel plezier en blijf er vooral van genieten.
    Liefs, Rob en Marie