Laon -> Orrouy - Reisverslag uit Orrouy, Frankrijk van Ina en Johan Duinkerken - WaarBenJij.nu Laon -> Orrouy - Reisverslag uit Orrouy, Frankrijk van Ina en Johan Duinkerken - WaarBenJij.nu

Laon -> Orrouy

Door: ina

Blijf op de hoogte en volg Ina en Johan

22 Juli 2009 | Frankrijk, Orrouy

Van Laon naar Orrouy
:SMS update:: 22 juli 2009 :
8.20 eerst even bij de spar om de hoek boodschappen voor onderweg inslaan.het is bewolkt en schijnt minder heet te worden als gister.weer een lange dag voor de boeg.veel water bij ons en veel goede moed

:SMS update:: 22 juli 2009 :
Net aangekomen op ons b en b adres bij de burgemeester en zijn vrouw in orrouy. 's morgens weer de twee jongens tegen gekomen uit eindhoven die hetzelfde doel hebben:parijs.

:SMS update:: 22 juli 2009 :
Leuk zo elkaar af en toe tegen te komen.we hebben ze zonnebrandcreme gegeven en prik weg. de etappe was ook deze dag zwaar maar weer de moeite waard. veel klimwerk en een straffe tegenwind.zo hadden we dus ook weinig profijt van de afdalingen en schoten we nauwelijks op.wat hebben we toch weer veel moois gezien en wat is het leuk om op de fiets een land te leren kennen. We hebben vandaag ook weer een hele prestatie geleverd en ondanks alles toch weer 90 km zwoegend afgelegd. Er wordt geregeld naar ons getoeterd en gezwaaid,uiteraard altijd door mannen,leuk om zo aangemoedigd te worden.morgen is onze koninginnerit en we hopen dan voor 1 keer op geen tegenwind.verder boffen we enorm want we hebben elke dag goed tot zeer goed weer gehad.=
=20

• 22 Juli 2009 - 06:34

Hetty:

Ha meiden,
    Jullie schieten al lekker op! Ik heb echt bewondering voor jullie, want als ik de verslagen goed lees is het best pittig met de zon, de wind en de heuvels bij dergelijke dagafstanden. Ik heb in ieder geval de juiste beslissing genomen, was beslist een blok aan jullie been geweest.
    Enige jaloezie heb ik wel gevoeld als ik hoorde over de voorpret en het plannen maken. Dat is nu helemaal over, vanmorgen (twee weken te vroeg)is onze kleinzoon Rens geboren, gelukkig ben ik dus thuis.
    Succes met de laatste loodjes en geniet van Parijs.
    Groetjes, Hetty

• 22 Juli 2009 - 12:36

Greet:

Joehoe!!!!
    Nog een stukje en jullie hebben je einddoel bereikt!!! CHAPEAU!!! Jullie mogen heel trots zijn op jezelf met een dergelijke prestatie; geniet van Parijs.

h gr Greet

• 22 Juli 2009 - 15:06

Jade (Sarimarijs):

HE INA!
    Wat grappig zo zeg met dat smse,
    nou zie je nog 2 weken niet duurt wel lang zo hoor! Tot snel.
    Groetjes,

• 22 Juli 2009 - 17:08

Sylvia Verduin:

Jeetje dames wat een tocht, stoer hoor met al dat geklim. Bernadette heeft vast wel verteld dat wij vorig jaar op Cuba ook zo moesten klimmen en dat terwijl ik dat niet zo kan waarderen. Jullie hebben dus ook veelo lol zo te lezen en de Rose smaakt goed denk ik. WijGe Henrik Johan en ik) gaan zaterdavond lekker uit eten en jullie zullen zeker de veelbesproken gasten aan tafel zijn. Veel plezier nog, geniet van Parijs en de triomf dat jullie het gedaan hebben! groetjes Sylvia