Profondeville -> Baileux - Reisverslag uit Baileux, België van Ina en Johan Duinkerken - WaarBenJij.nu Profondeville -> Baileux - Reisverslag uit Baileux, België van Ina en Johan Duinkerken - WaarBenJij.nu

Profondeville -> Baileux

Door: ina

Blijf op de hoogte en volg Ina en Johan

20 Juli 2009 | België, Baileux

Vandaag de laatste etappe in België
:SMS update:: 20 juli 2009 :
8.45 weer van start gegaan. Eerste stuk over mooie maar lastig te fietsen kasseien en grotendeels langs de maas.erg mooi.links steile rotsen,rechts prachtige,statige huizen.we hebben de maas bij hermeton verlaten en fietsen nu het groen in.eerst lunchen we op een bankje en genieten weer van ons eigen brood en thee.

:SMS update:: 20 juli 2009 :
Prachtige dag en prachtige route.laatste 15 km was het klimmen en uiteraard ook af en toe dalen.veel musli repen verorberd en veel water gedronken.het adres is zeer oud en eigenlijk zou het af gekeurd moeten worden.het straaltje uit de douche bleef koud ondanks dat ik hem op 50 graden zette. We gaan nu weer op de fiets een dorp verder om iets te eten

:SMS update:: 20 juli 2009 :
Om een eet tentje te vinden moest er toch nog het nodige geklommen worden maar het eten was heerlijk. Terug op ons stekje probeerde janna het bed van maria en bernadet en zakte er prompt doorheen.we hebben het hele boeltje maar op de grond gelegd want het viel niet te maken.

:SMS update:: 20 juli 2009 :
We gaan morgen overleggen minder te betalen want dit is niet veel waard. Tot nu toe hebben we enorm geboft met het weer,lekkere temp om te fietsen,wolken en zon.morgen schijnen we met een flinke kuitenbijter te moeten beginnen volgens het boekje dus gaan we nu weer onder de wol. met z'n twee in een twijfelaar. De totaal stand op de kmteller is nu 420. Tot morgen

• 20 Juli 2009 - 11:19

Greet:

Dag fietskanjers,

Leuk om jullie op deze manier te kunnen volgen!
    Het lijkt aardig te lukken tot dusver en jullie kunnen trots zijn op jezelf, gezien de verschillende weersomstandigheden van de afgelopen dagen.
    Heel veel succes verder voor vandaag en de komende dagen!!!

Groet aan allen,

Greet

• 20 Juli 2009 - 20:12

Gé,:

Zozwaar is ze niet, maatje 68 zegt ze altijd, het klopt ook nog. dus ina heeft wel gelijk afkeuren de hele bende daar. X X Gé voor allemaal

• 21 Juli 2009 - 06:05

Gé:

Sorry het maatje moest 38 zijn, hoe maak ik dit nu weer goed. veel plezier meiden.

• 22 Juli 2009 - 09:32

Jeane:

maandagmorgen was ik bij je aan de deur voor een bakje koffie. Helaas geen Ina. Nu zit ik vandaag lekker bij Betty en hoor van Bet, dat je op de fiets naar Parijs bent.Ik geniet nu van je verhalen die over het internet langs komen. Wat ideaal, dat dit allemaal kan. Heel goede reis en geniet er van Ina.Ook een goede terugreis met de trein. Groet van jeane.