Parijs - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Ina en Johan Duinkerken - WaarBenJij.nu Parijs - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Ina en Johan Duinkerken - WaarBenJij.nu

Parijs

Door: ina

Blijf op de hoogte en volg Ina en Johan

24 Juli 2009 | Frankrijk, Parijs

Nu 3 dagen chillen in Parijs :-)
:SMS update:: 24 juli 2009 :
We staan op dit moment met heel veel mensen te schuilen onder een passage in het park achter de tribunes voorr de tour.het was tot nu toe prachtig weer en we zijn bezig met een fietsroute door de stad.gaaf gevoel om zo over de champs elysee te rijden en met het enorm drukke verkeer om de arc de triomf te slalommen.=20

:SMS update:: 25 juli 2009 :
Snel maar even weer een berichtje want het is alweer een poosje geleden.we hebben het eigenlijk heel druk.fietsen de hele stad door,zien ontzettend veel en verwonderen ons over zoveel moois.zijn nu even neergestort op een terras want we gaan maar door en dat gaan we nu wel voelen. We hebben een foto van ons vieren gemaakt onder de eiffeltoren en dat voelde toch wel bijzonder.het op de fiets de stad verkennen is ook helemaal te gek.w zitten nu even alle franse liedjes te zingen die we ons herinneren. Gisteren super lekker thais gegeten en op de kamer nog een wijntje gedronken die we even te voren een winkeltje kochten. Janna zegt dat jullie zo wel weer tevreden zijn dus stop ik er nu weer mee.groetjes uit een zonnig parijs

:SMS update:: 26 juli 2009 :
Op de trappen van mont matre genieten we in de zon van het prachtige uitzicht over de stad begeleid door prachtige harpmuziek.net hebben we eerst ons georienteerd op het station en hoe we moeten fietsen.

• 24 Juli 2009 - 18:00

Gé:

Hallo dames, er is maar een woord en dat is, ik ben trots op jullie. Waar blijven al die reacties het is nog niet afgelopen, het chillen duurt nog minimaal 2 dagen. Reageren dus.
    Veel liefs en een knuffel Groetjes Gé

• 24 Juli 2009 - 19:35

Van Bethlehem:

Hallo toppertjes

ja het is met geen pen en papier te beschrijven zo knap dat jullie met zo veel windt en weinig tegen slagen de eind streep hebben hé haalt en nu lekker chillen daar in parijs geniet er maar heel goed van ja en wat ome ge zegt dat snap ik ook niet dat er zo weinig reacties meer komen het is nog niet af gelopen en jullie moeten ons ook wel op de hoogte houden hoor want het moet wel van twee kanten komen toch nou wij horen het wel weer van jullie

gr van fam Bethlehem

• 25 Juli 2009 - 15:43

Fam Bethlehem:

Hallo chil toppertjes

krijgen we die foto met jullie vieren ook nog eens te zien op de web of houden of is hij zo lelijk geworden dat hij niet toonbaar is en ik weet niet wie dit allemaal op de web zet maar mijn tante niet dus wij willen we alles horen hoor wat jullie hebben mee gemaakt dat mag je allemaal wel kwijt hoor en mag er ook wel allemaal er op zetten dus tante heeft niks te zeggen of is er wat gebeurd wat wij niet mogen weten wij horen het wel en van uit niekark wensen wij jullie heel veel plezier met de tour finish

gr fam Bethlehem

• 26 Juli 2009 - 12:15

Bert En Christien:

Ik sluit me helemaal bij Ge aan!Ben het nu eens helemaal met hem eens!
    BEN SUPER TROTS OP JULLIE
    En Janna weet niet veel van de franse taal,maar wel hoe je een stokbrood kunt verkrijgen!Dus honger zullen jullie niet hebben.
    Maar vind jullie super!
    Liefs en geniet nog van de dagen die jullie hebben.
    Liefs van ons
    Bert en Christien

• 26 Juli 2009 - 19:04

Sylvia:

Fijn dat jullie zo genieten en ook voelen dat je af en toe moet stoppen. Heel relaxt zo op de trappen van Mont Martre met harpmuziek.Ik hoop dat jullie niet gaan vechten om de gele trui!!! Bernadette heeft geen belangstelling hoorde ik maar jullie drie kunnen er nog om fietesen!!! Goede reis terug en veel lol. Sylvia

• 27 Juli 2009 - 06:03

Famv Bethlehem:

hallo vier toppertjes

en hoe was de finish van de tour leuk en na de finale lekker nog op een terrasje gezeten en na genieten van de week fietsen en hotelletje in en een BB in en weer op de fiets en weer BB in eten lol maken en slappen in weer op de fiets en na eindelijk een week op de fiets te hebben gezeten zijn jullie in parijs gekomen zonder al te veel problemen onder weg naar al met al een helle leuke tijd gehad te hebben parijs tour finish gekeken en veder heel veel plezier gehad en dan is het zover vandaag na nog een nacht geslapen ontbijtje en dan met zen alle op de fiets naar de trein met een traan en een lach nemen jullie met zen vieren afscheid van een week lang fietsen en een lang weekend parijs nou jullie kunnen er heel mooi op terug kijken heel veel plezier nog van de laatste dag in de trien en tot snel

gr van Bethlehem dag toppetjes

• 27 Juli 2009 - 06:09

Fam Bethlehem:

hallo tante janna

als je dit leest nou ome ge is twee kilo afgevallen zo liefdes verdriet had hij dat je weg was en hij kan nu de uren aftellen en zeker hangt hij de vlag en wimpel op als je thuis ben tot snel

Arie .Riekje .Mark en natuurlijk Corinne