Op weg naar Praag - Reisverslag uit Lobith, Nederland van Ina en Johan Duinkerken - WaarBenJij.nu Op weg naar Praag - Reisverslag uit Lobith, Nederland van Ina en Johan Duinkerken - WaarBenJij.nu

Op weg naar Praag

Blijf op de hoogte en volg Ina en Johan

12 Juli 2018 | Nederland, Lobith

na 2 jaar weer een fietsvakantie. deze keer van huis uit en dan naar Praag.
Het is de eerst keer dat wij van huis uit vertrekken. Dit geeft wat minder inpakstress dan de andere keren dat wij erst met het vliegtuig gaan. Nu kunnen wij thuis alles al goed inpakken, aan de fietsen hangen, fietsen checken enzo voort.
Begin van de week had ik wel enige stress want ik was mijn Garmin kwijt. En fietsen zonder een Garmin kan ik niet dat is hetzelfde als een auto met 3 wielen of patat zonder mayo of een koe zonder uiers. 3 weken geleden ben ik een week met de fietsclub in de Pyreneeën geweest. daar had ik de Garmin voor het laatst gebruikt. Dus alles afzoeken, afbellen (hotel, fietsmaten, bus) maar nergens te vinden. Dus maandag met spoed een nieuwe garmin besteld, gelukkig in 1 dag geleverd en binnen een paar uur ingesteld. Dus rustig op vakantie en zo ook dan Praag kunnen gaan vinden.
Bij het vertrek vanochtend wilde ik mijn zonnebril opzetten en waarachtig de oude Garmin zat in mijn zonnebril-koker. Beter 2 Garmins dan geen.
om 9;30 met bewolking maar al wel 22grd door de buren uitgezwaaid vertrokken via de knooppunten naar Lobith.
wat een prachtige natuur de veluw, prachtig weer het werd steeds zonniger en warmer en de wind was ons gunstig gezind. Heerlijk om de boel de boel te laten en de hele dag buiten bezig te zijn.
Wij zitten nu op een camping 5km van de duitse grens, morgen gaan wij voor ongeveer 2 weken door Duitsland rijden. daar maar eens kijken of het verdriet van de WK al verwerkt is.