Op weg naar Praag - Reisverslag uit Lobith, Nederland van Ina en Johan Duinkerken - WaarBenJij.nu Op weg naar Praag - Reisverslag uit Lobith, Nederland van Ina en Johan Duinkerken - WaarBenJij.nu

Op weg naar Praag

Blijf op de hoogte en volg Ina en Johan

12 Juli 2018 | Nederland, Lobith

na 2 jaar weer een fietsvakantie. deze keer van huis uit en dan naar Praag.
Het is de eerst keer dat wij van huis uit vertrekken. Dit geeft wat minder inpakstress dan de andere keren dat wij erst met het vliegtuig gaan. Nu kunnen wij thuis alles al goed inpakken, aan de fietsen hangen, fietsen checken enzo voort.
Begin van de week had ik wel enige stress want ik was mijn Garmin kwijt. En fietsen zonder een Garmin kan ik niet dat is hetzelfde als een auto met 3 wielen of patat zonder mayo of een koe zonder uiers. 3 weken geleden ben ik een week met de fietsclub in de Pyreneeën geweest. daar had ik de Garmin voor het laatst gebruikt. Dus alles afzoeken, afbellen (hotel, fietsmaten, bus) maar nergens te vinden. Dus maandag met spoed een nieuwe garmin besteld, gelukkig in 1 dag geleverd en binnen een paar uur ingesteld. Dus rustig op vakantie en zo ook dan Praag kunnen gaan vinden.
Bij het vertrek vanochtend wilde ik mijn zonnebril opzetten en waarachtig de oude Garmin zat in mijn zonnebril-koker. Beter 2 Garmins dan geen.
om 9;30 met bewolking maar al wel 22grd door de buren uitgezwaaid vertrokken via de knooppunten naar Lobith.
wat een prachtige natuur de veluw, prachtig weer het werd steeds zonniger en warmer en de wind was ons gunstig gezind. Heerlijk om de boel de boel te laten en de hele dag buiten bezig te zijn.
Wij zitten nu op een camping 5km van de duitse grens, morgen gaan wij voor ongeveer 2 weken door Duitsland rijden. daar maar eens kijken of het verdriet van de WK al verwerkt is.


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ina en Johan

Actief sinds 25 Mei 2009
Verslag gelezen: 296
Totaal aantal bezoekers 61461

Voorgaande reizen:

05 Februari 2019 - 12 Maart 2019

de Andes over

04 Augustus 2018 - 12 Juli 2018

van Nijkerk naar Praag

14 Mei 2016 - 04 Juni 2016

Zilverroute Spanje

12 Maart 2016 - 19 Maart 2016

Sneeuwwandelen in Noorwegen

23 Augustus 2014 - 12 September 2014

Rondje Corsica

26 Augustus 2013 - 16 September 2013

Op de fiets van Girona naar Valencia

15 Mei 2012 - 02 Juni 2012

Spanje Andalusie

16 Juli 2009 - 27 Juli 2009

Nijkerk - Parijs op de fiets

27 Mei 2009 - 04 Juni 2009

autour du Luberon

Landen bezocht: